Peşte gras

 

Introdu în dietă peşte gras,de tip somon sau ton. Acesta este o sursă de biotină,o vitamină din grupul B care dă naştere acizilor graşi şi care metabilizează aminoacizi („cărămizile” de bază ale proteinelor). Lipsa de biotină dă,printre altele,o piele palidă şi uscată.

 

 

Migdale

 

Extrem de bogate în vitamina E,migdalele ajută la menţinerea sănătăţii pielii. Vitamina respectivă are rol antioxidant şi protejează tenul de efectele nocive ale razelor soarelui.

 

 

Seminţe de floarea-soarelui

 

Şi acestea,consumate crude,sunt o excelentă sursă de vitamina E şi protejează pielea de efectele radicalilor liberi din organism.

 

 

Sucul de portocale

 

Suculproaspăt de portocale hidratează organismul,deci şi pielea,şi furnizează belşug de vitamina C,cu rol antioxidant şi protector al tegumentelor. Vitamina C are rol şi în procesul de producere al colagenului,proteina strucurală a pielii.

 

 

Cartofii dulci

 

Hidratează pielea,sunt bogaţi în vitamina A – la fel ca morcovii sau spanacul – care dă strălucire şi culoare pielii şi o protejează de efectele poluante din mediul înconjurător.