Roşiile

Bogate în licopen şi betacaroten,roşiile sunt o sursă inepuizabilă de antioxidanţi şi de precursori ai vitaminei A. Iar aceşti compuşi sunt benefici pentru piele,protejându-te în mod natural şi de razele nocive ale soarelui. De asemenea,roşiile oferă din belşug vitamină C.

Dovleceii

Sunt săraci în calorii (26 calorii/cană),deci ideali în dietele de vară. Pot fi gătiţi în tigaie,cu usturoi şi ulei de măsline,tăiaţi în felii şi preapraţi la grătar,dar pot fi consumaţi şi cruzi – tăiaţi batoane subţiri şi acompaniaţi de sosuri-cremă uşoare.

Ardeii graşi

Aportul lor energetic e scăzut (46 de calorii/cană),şi îţi aduc fibrele de care ai nevoie pentru un tranzit intestinal echilibrat. În plus,sunt sursă bogată de antioxidanţi,şi îşi furnizează de trei ori necesarul zilnic de vitamină C! Care vitamină este un important ingredient natural anti-îmbătrânire,prevenind degradarea colagenului.

Căpşunile şi fructele de sezon

În afară de faptul că sunt desertul răcoros ideal,oferă bogăţie de vitamina C şi sunt extrem de săţioase!

Ceaiul roşu

Ceaiul de Hibiscus sau ceaiul roşu este o fantastică sursă de antioxidanţi,inclusiv de vitamina C,şi de antociani. De asemenea,este un excelent regulator al glicemiei,fiind recomandat diabeticilor. Se găseşte de cumpărat şi ca atare,şi în amestecturi cu fructe de pădure uscate. În zilele toride de vară,este extrem de răcoritor!


Citeşte şi:

Alimente pentru o piele frumoasă

Cum să ai un ten strălucitor şi frumos