Pentru un abdomen plat:Ananas

Ananasul este secretul abdomenului plat. Acest fruct este bogat în bromelină,o enzimă care accelerează absorbţia de proteine ​​dietetice (de la carne,peşte,ouă şi produse lactate,legume) în organism.

Pentru a beneficia de acest lucru,mănâncă numai ananas proaspăt,pentru că altfel,bromelaina este distrusă de căldură,în timpul conservării. Ananasul conţine,de asemenea,fibre dietetice insolubile care ajută la tranzitul intestinal.

 

Împotriva retenţiei de apă:Praz

Prazul conţine fructozamine,un tip de substanţe asemănătoare carbohidraţilor,dar care previn retenţia de apă. Această legumă este,de asemenea,bogată în sodiu şi săracă în potasiu,şi se numără printre legumele diuretice.

Ar trebui să găteşti în primul rând partea verde,care este bogată în fibre şi nu atât de dulce ca partea albă.

 

Arde grăsimile:Ardeiul dulce

Ardeiul ajută la eliminarea unor cantităţi de zahăr şi grăsimi,înainte de a fi asimilate de organism. Această legumă conţine urme de capsaicină (antioxidant),o substanţă cu gust picant care poate activa secreţiile digestive. În plus,ardeii au un conţinut foarte scăzut de calorii şi  proprietăţi diuretice.

Dacă vrei să obţii cât mai mult din provitamina A,alege ardeii roşii,deoarece sunt mai bogaţi în acest nutrient decât ardeii verzi.

 

Anti-celulită:Ceaiul verde

Ceaiul verde este cel mai bun prieten al corpului,atunci când vine vorba de lupta împotriva celulitei. Este bogat în antioxidanţi,ceea ce înseamnă că are puterea de a păstra tonicitatea celulelor şi,în acest fel,previne formarea celulitei.

Ceaiul verde încurajează organismul în a nu stoca grăsimea,eliminând-o din celulele adipoase,unde se stochează.  

 

Arde grăsimile:Scorţişoara

Studii ştiinţifice recente au demonstrat că scorţişoara ajută la reducerea nivelului de zahăr din sânge,care,la rândul său,împiedică organismul să depoziteze zahărul sub formă de grăsimi. În plus,acest condiment dă mâncării o aromă deosebită,astfel încât nu este nevoie să mai adaugi zahăr sau alte potenţatoare de gust.

Foloseşte-o pentru a aroma iaurturile sau brânza proaspătă,dar şi atunci când faci deserturi,pe mere coapte,de exemplu.