Suc carbogazos fără zahăr

Multe persoane care sunt la dietă recurg la băuturile carbogazoase fără zahăr,în speranţa că astfel nu-şi vor sabota pierderea în greutate. Nutriţioniştii nu le recomandă,deoarece gustul lor dulce nu va face decât să crească nevoia de a consuma alte dulciuri. În locul lor poţi încerca ceaiul verde,fără zahăr,întrucât acesta conţine cofeină,ce te va energiza.

Bacon

Deşi este extrem de gustos la micul dejun alături de ouă ochiuri,baconul este o carne procesată,plină de grăsimi saturate şi sodiu. Aşadar,rişti să ai probleme cu trigliceridele,colesterolul şi să favorizezi retenţia de apă.


Citeşte şi:

Reguli de nutriţie de care să ţii cont

Atenţie la alimentele nepreparate termic


Hot dog

Cum să nu-ţi placă crenvuştiul asezonat cu muştar şi sos de roşii,într-o chiflă moale? Ei bine,nutriţioniştii atrag atenţia că acest preparat este plin de conservanţi,iar carnea din compoziţia lui este de o calitate inferioară. În plus,nu are aproape nicio proteină sau substanţe nutritive.

Îndulcitori artificiali

Doar denumirea lor ar trebui să te pună pe gânduri,susţin nutriţioniştii. Cum ar putea fi benefic pentru sănătate un produs care este făcut în totalitate din substanţe chimice?

Brânza ambalată

Orice produs care este ambalat conţine conservaţi,care-i vor prelungi durata de valabilitate. Nutritioniştii recomandă în schimb brânza proaspătă,care are mult mai multe substanţe nutritive.