Spanacul

Spanacul este una dintre plantele cu cele mai mari beneicii asupra sănătăţii. Este o sursă bogată de antioxidanţi,care previn îmbătrânirea prematură a tenului şi îţi fac tenul mai luminos. Vitamina K pe care o conţine ajută în procesul de vindecare a acneei.

Ţelina

Un alt aliment care te ajută să ai un ten sănătos este ţelina. Pentru a nu-şi pierde proprietăţile,este bine să fie consumată în stare crudă,în salate. Conţine sodiu,potasiu,fosfor,fier,care contribuie la prevenirea deshidratării. De asemenea este şi o sursă excelentă de vitamina B1,B2 şi B6.


Citeşte şi:

Trucuri pentru a trata acneea tenului sensibil

Prepară-ţi un scrub potrivit pentru tenul tău


Somonul

Bogat în acizi graşi Omega 3,somonul este un aliment de mare ajutor pentru tenul tău. Te ajută să îţi menţii pielea hidratată. Totodată,somonul protejează pielea împotriva arsurilor solare. Totodată,acizii graşi Omega 3 ajută la menţinerea elasticităţii pielii.

Morcovul

În topul legumelor care protejează pielea se numără şi morcovul. Are un conţinut ridicat de vitamineleA şi E,ceea ce înseamnă că previne îmbătrânirii tenului. Este indicat şi persoanelor cu ten gras,căci morcovii previn producerea excesivă de sebum.

Ardeiul gras roşu

Datorită conţinutului bogat de vitamina B6,fibre,dar şi de caretenoizi,ardeiul roşu gras este o sursă de tinereţe pentru tenul tău:te apără de riduri,dar este şi o armă de temut împotriva acneei. Un singur ardei gras roşu conţine cantitaea suficientă de vitamina C de care are nevoie organismul tău pentru o zi şi are numai 30 de calorii.