Cartofii verzi

Sunt printre sursele cele mai recomandate de carbohidraţi buni,atât timp cât sunt fierţi şi nu prăjiţi. Însă,cartofii pe jumătate verzi conţin solanină,o substanţă care apare dacă aceştia au fost expuşi pentru o perioadă lungă la soare. Solanina este toxică pentru organism şi cauzează durere de cap,greaţă,oboseală şi probleme digestive.

Frunzele de rubarbă

Tijele de rubarbă se vând fără frunze cu un motiv şi acela este că ele conţin un nivel ridicat de acid oxalic. Această substanţă este extrem de periculoasă pentru rinichi,aşadar foloseşte doar rădăcina de rubarbăîn preparatele tale.

Ciupercile sălbatice

Sunt mult mai gustoase decât cele cumpărate de la supermarket,însă nu toate ciupercile care cresc în pădure sunt şi comestibile. Este de ajuns ca între cele bune să fie una toxică,iar sporii de la aceasta le va infesta şi pe celelalte. Aşadar,cumpără ciuperci doar din locurile autorizate şi nu de la comercianţii de la colţul străzii.

Nucşoara

Un praf de nucşoară peste preparate nu strică,însă dacă o consumi zi de zi,ea se poate transforma dintr-un remediu sănătos în unul periculos. Nucşoaraare în componenţa sa miristicină,care poate afecta creierul,cauzează transpiraţii abundente,greaţă,ameţeli şi dureri de cap.

Cireşele

Nu delicioasele fructe roşiatice sunt problema,ci sâmburii lor. Mai exact,sâmburii de cireşe,mere,piersici şi prune conţin o substanţă toxică,triglochinină,care poate crea probleme digestive. Aşadar,mânâncă doar pulpa acestor fructe şi nu şi sâmburii lor.