Zahărul se găseşte în multe produse alimentare,nu doar în dulciuri,precum suntem tentaţi să credem. „American Heart Association“ recomandă femeilor sa nu consume mai mult de 24 de grame de zahăr pe zi. Dar,multe aşa zise alimente-sănătoase au mai mult zahăr decât crezi. Iată care sunt ele!

Granola

Granola este considerată un produs alimentar sănătos,dar multe dintre cele mai populare branduri nu sunt mai bune decât cereale pentru copii care conţin zahăr,spun specialiştii. Dacă vrei să mănânci cât mai sănătos,înlocuieşte alimentele crocante cu o porţie de nuci bogate în proteine.

Citeşte şi:De ce să înlocuieşti zahărul cu sirop de agave!

Suc de fructe

Beneficiile fructelorse diminuează când sunt într-o formă lichidă concentrată. Mai bine,continui să consumi fructe proaspete,deoarece conţin numeroase fibre. Anumite branduri populare de sucuri au specificat pe ambalaj că o ceaşcă de suc are 28 de grame de zahăr.

Citeşte şi:Cum învingi dependenţa de zahăr

Iaurtul cu puţine grăsimi

Iaurtulpare întotdeauna o alegere alimentară bună,datorită conţinutului scăzut de calorii şi grăsimi. Cu toate acestea,cele mai populare branduri de iaurt au mai mult zahăr decât alimentele procesate. De aceea,evită iaurtul cu puţine grăsimi.

Fructe uscate

Doar pentru că sunt fructe,nu înseamnă că sunt şi foarte bune. Majoritatea fructelor uscate conţin zahăr. De exemplu,un pumn de afine uscate presărate în salata pe care ţi-o prepari acasă conţine până la 50% zahăr.

Ceai dulce

Ceaiul este adesea privit ca o băutură sănătoasă. Şi poate fi-până când i se adaugă zahăr pentru a-l îndulci. De exemplu,un pahat de ceai dulce conţine 23 de grame de zahăr.