Se consumă în ţări precum Siria,Grecia,Turcia,Liban şi Cipru,dar a câştigat teren şi pe plan local. Iată de ce nu ar trebui să-ţi lipsească din dietă.

Humusul menţine o bună funcţionare a sistemului digestiv

Cel mai semnificativ beneficiu al consumului de humus este că îţi păstrează tubul digestiv sănătos,datorităconţinutului ridicat de fibre.


Citeşte şi:

Află ce beneficii are fasolea albă asupra corpului

Fasolea,lintea şi mazărea,recomandate în diabet


Are o mulţimede proteine

Deoarece are numeroase proteine​​,humusul îţi poate îmbunătăţi densitatea osoasă,muşchii,pielea şi calitatea sângelui. Desigur,poţi obţine proteine şi ​​din carne,dar dacă eşti vegetariană sau ţii o cură,atunci aceasta este cea mai bună modalitate de a consuma proteine.

Humusul te poate ajutala scăderea colesterolului

Cum poate face asta? Datorită ingredientului său principal,năutul,cunoscut şi sub numele de fasole garbanzo. În general,fasolea conţine o mulţime de substanţe nutritive care pot scădea colesterolul,deoarece nu conţin grăsimi saturate. Năutul nu numai că previne acumularea colesterolului pe vasele de sânge,el poate,de asemenea,să menţină un nivel optim al zahărului din sânge.

Îţi faceoasele mai puternice

Deoarece şi năutul şi susanul au cantităţi mari de calciu,humusul îţi poate ajuta oasele să devină mai puternice. Acest beneficiu este cu atât mai important cu cât,la menopauză,oasele tale au nevoie de calciu pentru a evita osteoporoza.

Humusul reduce anemia

Humusul conţine şi fier,care ajută la livrarea oxigenului către celulele roşii din sânge. Dacă suferi de un deficit de fier,poţi dezvolta anemie,astfel că un consum de alimente bogate în fier te va ajuta să ameliorezi această problemă.