Asigură o naştere fără probleme

Consumul de ouă în timpul sarcinii asigură sănătatea nou-născuţilor datorită nutrienţilor, vitaminelor şi mineralelor pe care acest aliment le conţine şi care sunt foarte necesari bebeluşilor. Cu toate acestea, femeile însărcinate ar trebui să evite să mânânce ouă părjite sau crude.

Contribuie la o bună funcţionare a creierului

Un ou fiert conţine în jur de 300 de coline, nutrienţi esenţiali care reglează funcţionarea sistemului nervos. Conform unor studii realizate de cercetătorii Facultăţii de Medicină a Universităţii din Boston, oamenii care mănâncă ouă şi pui, alimente bogate în coline, prezintă un risc mai scăzut ca la bătrâneţe să sufere de probleme precum demenţa.

Ajută la pierderea în greutate

Oul este alimentul ideal atunci când vrei să slăbeşti, pentru că acesta conţine doar 80 de calorii. Este recomandat ca la micul dejun să mănânci ouă în loc de covrigi, pentru că caloriile se pierd mult mai repede şi dieta ta va da rezultate.

Conferă păr şi unghii mai sănătoase

Ouăle menţin sănătatea firelor de păr, dar şi al unghilor datorită sulfului pe care îl conţine. Mai multe persoane au remarcat că le-a crescut părul mult mai repede după ce au introdus acest aliment în regimul lor.

Combate problemele cardiovasculare

Consumul modetrat de ouă, adică cel mult 7 pe săptămână, poate preveni accidentele vasculare cerebrale. Potrivit unui studiu realizat la Universitatea Yale, oamenii cu probleme de inimă care consumă 2 ouă pe zi prezintă o stare de sănătate mult mai bună.