Reduce riscul de diabet

Conform unor studii publicate de Asociaţia Medicală Americană, consumul a 2 linguri de unt de arahide, 5 zile pe săptămână, scade riscul dezvoltării diabetului cu 30%.

Îţi dă energie

Proteinele, fibrele şi grăsimile sănătoase din acest aliment îţi vor trezi dorinţa de a face mişcare. Totodată, te ajută să menţii zahărul din sânge la un nivel normal, prevenind probleme de sănătate pe care le poţi întâmpina mai târziu.

Este săţios

Bogat în grăsimi şi proteine, untul de arahide ţine de foame şi de aceea se recomandă să fie introdus în curele de slăbire. Consumă-l cu o felie de pâine dimineaţa, la micul dejun, sau împreună cu un măr la gustarea dintre mese.

Alungă stresul

Beta-sitosterolul din componenţa sa te ajută să îţi păstrezi calmul în perioadele în care eşti suprasolicitată. De asemenea, echilibrează nivelul de cortizol şi creşte sistemul imunitar.

Asigură muşchi şi nervi mai puternici

Magneziul este un mineral esenţial care se regăseşte şi în untul de arahide. Cu ajutorul lui, acest aliment detoxifică corpul, face dantura şi oasele mai puternice şi contribuie la buna funcţionare a sistemului nervos.