Stai departe de popcornul cu arome. Alege-l pe cel preparat chiar de tine acasă,cu puţină sare sau pe cel cu unt,şi te vei bucura de toate beneficiile oferite de această gustare.

Previne bolile cardiovasculare

Ştiai că nivelurile ridicate de colesterol pot duce la boli de inimă? Fibrele care se găsesc în popcorn scad nivelul colesterolului rău. În acest fel,prin consumul floricelelor,riscul de a suferi un atac de cord sau accident vascular cerebral,scade.

Citeşte şi:Prunele uscate,gustarea dulce de doar 30 de calorii

Recomandat persoanelor diabetice

Aşa cum am spus mai sus,floricelele de porumb sunt sursă de fibre. Acest lucru înseamnă că persoanele diabetice le pot consuma,deoarece reglează nivelul de zahăr din sânge şi ţin sub control nivelul de insulină.

Previne cancerul

Ştiai că popcornul conţine de cinci ori mai mulţi antioxidanţi decât fructele şi legumele? Antioxidanţii protejează corpul de potenţialele celule canceroase. În plus,şi pacienţilor care suferă de cancer le este recomandat să mănânce zilnic o ceaşcă de popcorn,pentru a-şi întări imunitatea.

Încetineşte procesul de îmbătrânire

Antioxidanţii care se găsesc în popcorn te ajută să-ţi păstrezi pielea tânără,deoarece reduc liniile fine şi ridurile,acestea fiind principalele semne ale procesului de îmbătrânire.

Citeşte şi:Secretele unei diete de slăbit sănătoase

  

Te ajută să slăbeşti

  

Popcorn este una dintre gustările preferate în timpul curelor de slăbit. Floricelele înlocuiesc cu succes poftele nesănătoase. O ceaşcă de popcorn conţine doar 30 de calorii,ceea ce este remarcabil. În timp ce o pungă de chipsuri de cartofi poate conţine până la 500 de calorii,mai conţine şi alte ingrediente nesănătoase.

Credit foto:www.enosama.com