Fructe

Una dintre cele mai bune surse de carbohidraţi recomandaţi în dietele de pierdere în greutate sunt fructele,în special perele şi merele,deoarece au un conţinut glicemic scăzut. Atât perele,cât şi şi merele au un stimulator metabolic,numit pectină. Fructele combină vitamine,minerale şi carbohidraţi esenţiali pentru pierderea în greutate.

Cartofidulci

Cartofii dulci sunt o modalitate foarte bună de a furniza corpului tău o mulţime de fibre şi antioxidanţi,ce luptă împotriva celulelor canceroase. Au,de asemenea,beta-caroten şi numeroase alte vitamine. Acest lucru te va ajuta să menţii mai mult timp senzaţia de saţietate.


Citeşte şi:

Dietă cu gustări bogate în proteine

Top 5 fructe sărace în pesticide


Ovăz

Are în compoziţe carbohidraţi sănătoşi,care reduc nivelul colesterolului şi te ajută să ai o inimă sănătoasă. Carbohidraţii te menţin sănătoasă şi plină de energie,cu atât mai bine pentru cazurile în care combini dieta şi cu exerciţii fizice. Este important să mănânci fulgii de ovăz dimineaţa,atunci când organismul tău are o mulţime de timp la dispoziţie pentru a arde carbohidraţii.

Orezsălbatic

Pentru a oferi corpului tău o mulţime de proteine​​,fibre şi carbohidraţi energizanţi,alege să consumi şi orez sălbatic. Este o alegere excelentă. În plus,are un gust minunat,cu o uşoară aromă de alune.

Migdale

Studiile au arătat că migdalele ridică nivelul de hormoni din organism,responsabili cu senzaţia de saţietate. În afară că facilitează pierderea în greutate şi furnizează suficiente proteine ​​pentru organism,migdalele au şi alte beneficii. Migdalele reduc,de asemenea,riscul de cancer,de Alzheimer,dar şi nivelul colesterolului rău.