Înlocuieşti masa cu un simplu suc

Nu este cea mai bună idee! Chiar dacă sucul proaspăt de portocale este bogat în vitamina C,nu poate ţine locul unei mese consistente. Adaugă şi două felii de pâine integrală cu miere de albine,pentru a obţine porţia necesară de fibre.

O porţie prea mică

Un mic dejun pe „fugă” nu doar că nu-ţi va oferi senzaţia de saţietate pentru mult timp,dar te va face să iei mai târziu gustări bogate în calorii. Nu e cazul să exagerezi cu mărimea porţiilor,dar ţine cont de faptul că micul dejun este cel care-ţi oferă energie pentru întreaga zi.

Atenţie la alimentele consumate

Chiar dacă cea mai mare parte din caloriile consumate la micul dejun le arzi în timpul zilei,asta nu înseamnă că poţi mânca orice. Evită alimentele bogate în zaharuri şi carbohidraţi precum clătite,gogoşi sau brioşe,deoarece vei fi predispusă la acumularea de kilograme în plus.

Citeşte şi:

De ce este bine să consumi fulgi de ovăz

5 semne care-ţi arată că eşti stresată

Nu prea bei apă

Dacă te rezumi la un mic dejun din care să lipsească un pahar de suc de fructe sau de lapte,rişti să te deshidratezi. Este bine,de asemenea,să bei un pahar mare de apă imediat după ce te-ai trezit,pentru a-ţi stimula metabolismul.

Evită bufetul suedez

Ai la dispoziţie o gamă variată de alimente pentru micul dejun? Încearcă să alegi doar 2 feluri de mâncare,deoarece nici nu-ţi vei da seama când ai exagerat cu mărimea porţiei. Alege cereale integrale cu lapte,fulgi de ovăz cu o jumătate de banană sau ouă fierte,alături de o ceaşcă de ceai verde.