Iată câteva idei de mic dejun dacă eşti la dietă:

Zmeură

O cană de zmeură conţine 8 grame de fibre, iar consumul de fibre previne creşterea în greutate şi chiar ajută la pierderea kilogramelor în plus.

Fulgi de ovăz

Includerea în prima masă a zilei a fulgilor de ovăz te ajută în mai multe feluri. În primul rând, fibrele din fulgii de ovăz oferă o senzaţie de saţietate pentru câteva ore bune. În al doilea rând, consumaţi cu trei ore înainte de o activitate fizică intensă, aceştia te ajută să arzi mai multe calorii, după cum a arătat un studiu.

Iaurtul

Ar trebui să fie nelipsit din alimentaţia zilnică nu doar pentru că ajută la pierderea kilogramelor în plus, dar şi pentru că asigură necesarul de probiotice. În plus, iaurtul este unul dintre alimentele care contribuie la creşterea masei musculare. Alege iaurturile naturale, iar în cazul în care ai poftă şi de ceva dulce poţi combina iaurtul cu mure sau căpşune.

Ouă

Sunt cu siguranţă cele mai consumate alimente la micul dejun. Ouăle sunt foarte bune pentru organism, mai ales dacă sunt consumate în prima parte a zilei, însă contează foarte mult şi modul în care sunt pregătite. Pregăteşte-ţi o omletă din albuşuri de ouă dacă eşti la dietă.

Marmeladă

Două felii de marmeladă cu pâine de secară pot fi incluse în micul dejun. Dacă nu eşti o mare fană a gustului dulce însă, optează pentru urdă proaspătă în loc de marmeladă.