Inflamaţiile reprezintă răspunsul sistemului imunitar la infecţii şi bacterii. Anumite părţi ale corpului se inflamează,atât la interior,cât şi la exterior. Simptomele clasice ale inflamaţiilor sunt umflăturile,roşeaţa şi durerea.

Stresul,predispoziţia genetică şi expunerea la toxine poate favoriza inflamaţiile în organism. În acelaşi timp,o dietă sănătoasă,cu alimente antiinflamatorii,te poate scăpa de probleme.

Gulii

Sunt legume ce conţin o cantitate bogată de antioxidanţi şi substanţe fotochimice ce au un puternic efect anticancer,dar şi antiinflamator. Pe lângă acestea,poţi să incluzi în alimentaţie varză de Bruxelles,varză sau broccoli.

Ciuperci asiatice

Acestea conţin beta-glucan,substanţă care ajută la estomparea inflamaţiilor din organism,având grijă,în acelaşi timp,şi de inimă.

Oţetul de mere

Poate fi adăugat în tot felul de salate sau preparate. Şi asta pentru că are efecte antiinflamatorii şi pentru că ajută digestia.

Busuioc

Acesta şi alte ierburi proaspete,cum sunt rozmarinul şi pătrunjelul,adăugate în preparate,te scapă de inflamaţii.

Turmeric

Este un aliment bine cunoscut,datorită curcuminei,un compus antiinflamator natural,despre care se spune că are acelaşi impact ca şi medicamentele antidurere.

Ce să nu mănânci

În timp ce incluzi în alimentaţie produse antiinflamatorii,este important să le elimini pe cele care favorizează inflamaţiile în organism. Prin urmare,nu mai consuma zahăr,produse industrializate,cereale rafinate,alcool şi alimente procesate.


Citeşte şi:

Ceaiul de turmeric,o bătură delicioasă şi sănătoasă! Află care sunt superbeneficiile lui!

Remedii naturiste cu oţet de mere