Iată care sunt cele 5 alimente care duc la combaterea depresiei:

Nutriţioniştii recomandă câteva alimente care ne fac să nu mai fim triste,iar consumul de alimente calde,ne vor ajuta să avem o viaţă mai bună.

1. Include mai multe grăsimi

Da. Încercăm tot posibilul să nu cosumăm alimente grase. Este tendinţa umană să elimine grăsimile nesănătoase,dar care sunt necesare corpului uman. Îndepărtarea a tot ce este gras este o tradiţie indiană,practică în lunile reci ale anului,dar care sunt esenţiale pentru dieta de iarnă. Grăsimile ajută la absorbţia substanţelor nutritive,astfel încât să nu ne mai fie foame aşa de repede. Dar acestea ajută,şi la asimilarea mai rapidă a vitaminelor liposolubile,cum sunt vitaminele A,D,E şi K. Aşadar,bucură-te de o masă copioasă.  

2. Mâncarea caldă

Mâncarea caldă este recomandată să fie consumată tot timpul,dar mai ales în sezonul rece,când stomacul trebuie încălzit. Alimentele calde cum este o supă sau o ciocolată caldă,sunt binevenite. Acestea te fac să te simţi mai bine instantaneu,şi te ajută să lupţi mai uşor cu frigul din timpul iernii. Mâncarea gătită acasă este cea mai bună.

3. Consumul de carne de pui

Puiul este considerat a fi un antidepresiv natural. Consumând un castron mare de supa de pui nu numai că o să te simţi foarte bine,dar,de asemenea,va îmbunătăţi starea ta de spirit,va ţine stresul la distanţă şi va fi modul perfect de a stimula metabolismul şi sistemul imunitar. Avantajul consumului de carne de pui este considerat un rapel pentru metabolism. Metabolismul ridicat va permite arderea caloriilor mai repede şi gestionarea mai bine a greutăţii corporale.

4. Consumul de ceai

Ceaiul este o băutură Kahwa tradiţională din Kashmir,India. Cunoscut sub numele de "ceai magic" este infuzat cu condimente,cum sunt scorţişoara,cardamom-ul,cuişoarele sau şofranul,  fiind condimentul nelipsit. Îndulcit cu miere,iese o băutură delicioasă,foarte sănătoasă,care încălzeşte stomacul.

 5. Cartofii dulci  

Cea mai bună parte despre cartofii dulci este faptul că pot fi preparaţi în mai multe moduri:prăjiţi,piure,fierţi,copţi sau la grătar. Oricum i-ai prepara,sunt delicioşi. Nu numai că sunt scăzuţi în grăsimi,dar au un continut ridicat de fibre,care produc mai multă căldură şi ard mai multe calorii,dar,de asemenea,sunt bune surse de fier,vitamina C şi D,şi ajută la construirea de imunitate.

Altele decât acest lucru,acestea trebuie să fie calde ca tu să rămâi activă. Nu uita de hidratare şi bucură-te de acest sezon frumos.