1. Preparate reci, cele mai indicate

Pregăteşte tot felul de salate, supe creme reci, consumă alimente care nu necesită să fie încălzite şi bucură-te de aroma fructelor şi legumelor proaspete. În plus, organismul tău îţi va mulţumi pentru oportunitatea de a elimina toxinele.

2. Foloseşte cât mai puţină apă

Dacă totuşi vrei să găteşti rapid ceva, însă nu vrei ca bucătăria să se încălzească prea tare, unul dintre secrete este să adaugi apă cât să acopere legumele, ci nu mai multă.

3. Acoperă vasul de gătit

Acoperă vasul în care găteşti cu un capac de fiecare dată când găteşti. În acest fel, şi timpul de preparare al mâncării se va micşora.

4. Răceşte mâncarea la temperatura camerei

După ce ai gătit, lasă mâncarea să se răcească cel puţin o oră la temperatura camerei înainte de a o pune în frigider. Frigiderul degajă căldură şi în acest fel nu va fi nevoit să consume prea multă energie. De asemenea, din acelaşi motiv este indicat să eviţi, pe cât posibil, deschiderea uşilor frigiderului prea des.

5. Cele mai bune ore

Gătitul sau orice alte activităti care generează căldură este indicat să le planifici pentru ultima parte a zilei, seara, când este mai răcoare sau dimineaţa. Deschide larg ferestrele, şi dacă totuşi este prea cald, poţi amplasa un ventilator în bucătărie.