1. Mic dejun cu ouă

Pentru a-ţi putea ţine în frâu poftele alimentare care pot apărea seara este esenţial să ai un mic dejun hrănitor. Ouăle te pot ajuta să pierzi mai rapid în greutate şi sunt de două ori mai hrănitoare decât cerealele sau pâinea. De asemenea, reduc senzaţia de foame şi consumul de calorii pe parcursul întregii zile.

2. Renunţă la gustările nesănătoase

Pentru a putea face acest lucru, cel mai bine este să eviţi să îţi cumperi alimente care îngraşă, bogate în calorii goale, precum dulciurile sau mâncarea grasă, deoarece poţi cădea pradă tentaţiei.

3. Sare în cantităţi mai mici

Sarea şi condimentele dau savoare preparatelor, însă, în acelaşi timp, intensifică senzaţia de foame. De aceea, este indicat să le foloseşti în cantităţi reduse, doar atunci când este nevoie.

4. Fă mişcare cu regularitate

Exerciţiile intense te ajută să arzi caloriile şi să inhibi apetitul. În acelaşi timp elimină unul dintre factorii care te pot determina să mănânci mai mult, şi anume stresul.

5. Bea apă minerală

Senzaţia de foame poate fi confundată adeseori cu foamea. Pentru a putea verifica dacă nu cumva eşti deshidratată, bea întâi un pahar mare cu apă minerală.