Somnul,ignorarea alarmei şi lipsa de griji după care ai tânjit în fiecare dimineaţă în drum spre birou,sunt acum uneltele tale. Revista Glamour îţi oferă câteva soluţii de activităţi care nu necesită efort,dar sunt benefice pentru sănătatea ta.

1. Dormi mai mult

Somnul după care ai oftat pe tot parcursul anului nu numai că este un lux care te face să te simţi răsfăţată,dar are influenţă şi asupra greutăţii tale. Ba mai mult,îţi poate stimula memoria,oferă energie şi îţi poate îmbunătăţi viaţa sexuală.

2. Nu vă grăbiţi să terminaţi micul dejun

Micul dejun este extrem de important şi este principala sursă de energie pentru întreaga zi. În plus,oamenii care iau micul dejun ard mai multe calorii pe tot parcursul zilei. Bucură-te de micul dejun şi mestecă alimentele cât mai lent,savurând aromele cât mai mult timp. Mâncând mai încet îţi vei asigura o digestie mai bună. Nu vei mai simţi senzaţia de foame pentru o perioadă mai lungă.

3. Du-te la filme

Cercetările au arătat că râzând la o comedie reduce cantitatea hormonilor care provoacă stres,înlocuindu-i cu hormoni care te bine-dispun. Râsul poate chiar să stabilizeze tensiunea arterială.

4. Citeşte o carte

Studiile indică faptul că nivelul stresului scade atunci când citeşti. Lectura poate chiar să stimuleze celulele creierului,prevenind pierderea de memorie.

5. Timp cu partenerul

Staţi îmbrăţişaţi,fără vreo altă activitate. O plapumă călduroasă,braţele relaxante ale partenerului şi patul confortabil sunt cele mai eficiente arme împotriva stresului. Un studiu recent relevă faptul că tandreţurile şi îmbrăţişările reduce anxietatea şi tensiunea arterială.