Elimini grăsimile din dietă

Considerăm grăsimile inamicul numărul unu al siluetei perfecte şi optăm pentru produse care se laudă că au zero sau puţine grăsimi. Dar ceea ce nu luăm în considerare este că ajungem să consumăm alimente procesate,care au un conţinut scăzut de grăsimi,dar în care se găseşte zahăr şi conservanţi care duc inevitabil la creşterea în greutate.

De asemenea,nu toate grăsimile sunt rele pentru sănătate. Grăsimile mononesaturate care se găsesc în nuci,seminţe şi uleiul de măsline sunt vitale în arderea caloriilor. Consumă grăsimi sănătoase cu moderaţie,întrucât un consum excesiv te  poate face să iei în greutate.

Mănânci fructe pe post de gustări toată ziua

Este adevărat că fructele sunt sănătoase şi că sunt bogate în fibre,vitamine,minerale şi antioxidanţi,dar acestea nu sunt indicate când te lupţi cu kilogramele în plus. Organismul are nevoie de toate substanţele nutritive pentru a funcţiona în parametrii normali. Astfel,trebuie să consumi o varietate de alimente. Nu uita că fructele au mult zahăr şi că un regim bazat preponderent pe fructe nu te ajută să scapi de kilogramele în plus.

Nu dormi suficient

Somnul insuficinet se poate dovedi un obstacol important între tine şi dorinţa de a pierde în greutate. Privarea de somn poate fi o cauză majoră pentru poftele alimentare irezistibile,cu multe calorii,carbohidraţi şi grăsimi.

Nu te hidratezi

Apa poate face minuni atunci când eşti la dietă. Multe dintre persoanele care vor să slăbească nu se hidratează suficient. De multe ori când ţi-e sete ai impresia că-ţi este foame,şi prin urmare mănânci mai mult,nereuşind să scapi de kilogramele nedorite.

Ţii diete după ureche

Când vrei să slăbeşti este bine să consulţi un medic certificat pentru problemele tale legate de sănătate şi pierderea în greutate. Suntem diferiţi şi de aceea avem nevoie de un regim alimentar personalizat.