Propune-ţi ţeluri pe termen lung

 

Persoanele care-şi propun ţeluri de atins,pe termen scurt şi lung,trăiesc mai mult,arată statisticile. Hotărârea şi bucuria de a atinge un scop creşte durata vieţii,în timp de munca sub stres o scurtează. Ideal e să-ţi găseşti o cauză,un scop pentru care merită să trăieşti – vei simţi imediat beneficiile.

 

 

Mănâncă condimentat

 

Condimentele sunt sursă excelentă de antioxidanţi,ceea ce te ajută să fii sănătoasă mai mult timp. Curcuma,curry,ardeiul iute (dacă-l suporţi) au efect antiinflamator şi antioxidant,benefic.

 

 

Râzi cât poţi de des

 

Râsul îţi face bine. Scade nivelul de cortizol,îţi aduce bună dispoziţie,scade tensiunea arterială,te face să arăţi mai frumoasă (da! e adevărat!) şi creşte durata vieţii. Cum poţi râde mai mult! Înconjoară-te de prieteni veseli,plini de energie pozitivă,gata să-şi împartă clipele frumoase cu alţii.

 

 

Fii amabil cu ceilalţi

 

Cei care fac bine în jur dezvoltă şanse mai mici de a se îmbolnăvi,arată cifrele. Pentru că a face bine dă o stare de bine,scade stresul,creşte stima de sine şi buna dispoziţie.

 

 

Fă curăţenie mai des

 

O casă curată şi ordonată scade nivelul de stres. În plus,gesturile de curăţenieîn casă şi curte sunt echivalente cu exerciţiile fizice moderate,ceea ce te menţine în formă.