Nu se mănâncă micul dejun

Multe femei consideră că dacă nu mănâncă de dimineaţă reduce numărul de calorii consumate. Însă acesta este un mit. De fapt, prima masă din zi este esenţială pentru funcţionarea corectă a metabolismului. Primele alimente mâncate trebuie să fie bogate în substanţe nutritive, sănătoase şi ele nu trebuie înlocuite cu prăjituri sau cafea. Ele trebuie să fie sursă de carbohidraţi, fibre şi amino acizi. În plus, totalul de calori de la micul dejun trebuie să fie de 25% din nevoile organismului.

Se mănâncă prima masă prea târziu

Este important să înveţi faptul că organismul ar trebui să primească mâncare la aceleaşi ore. Corpul are nevoie de energie pentru a îndeplini funcţiile organelor principale. Dacă nu, el se foloseşte de rezervele pe care le are şi de aceea te simţi obosită după-amiaza. Ideal este să mănânci în cel puţin o ora după ce te-ai trezit.

Se optează pentru gustări procesate

Aşa-numitele produse ”sănătoase” sunt, de fapt, foarte nesănătoase. Dacă stai să verifici tabelul nutritiv de pe pachet, vei observa să produsul respectiv este bogat în grăsimi şi are şi multe calorii. Evită mâncarea procesată, optând în schimb pentru fructe, legume sau iaurt.

Se doarme prea mult

Potrivit unui studiu recent, oamenii care dorm mai mult de 10 ore nu reuşesc să slăbească. Recomandat este să se doarmă între 7 şi 9 ore pe noapte.

Nu se bea apă

Apa este esenţială pentru buna funcţionare a organismului. În plus, hidratarea de dimineaţă este necesară pentru stimularea metabolismului şi eliminarea toxinelor. Începe-ţi ziua cu un pahar de apă combinată cu suc de lămâie. Se bea înainte de micul dejun.


Credit foto: www.steptohealth.com