Mai multă mişcare

Mişcarea,sub orice formă,scade tensiunea arterială şi colesterolul rău,întăreşte muşchii – deci şi inima,care este un muşchi-,fortifică vasele de sânge. Prin urmare,urcă zilnic scările în loc să iei liftul sau mergi pe jos câteva staţii de autobuz.

Ia vitamină B

Complexul de vitamine B este de ajutor bunei funcţionări a inimii. Ajută la fluidizarea sângelui,la menţinerea elasticităţii vaselor sanguine,şi ţine departe ateroscleroza.

Nu uita de vitamina D

Studii recente arată că deficitul de vitamina D favorizează riscul de infarct şi de atac vascular cerebral. S-a mai demonstrat că personele cu hiptertensiune şi deficienţă de vitamina D sunt de două ori mai susceptibile de a dezvolta afecţiuni cardiace.

Eliberează-te de stres

Mecanismele prin care stresul afectează buna funcţionare a sistemului cardiovascular nu a fost încă descoperit,dar influenţa sa negativă asupra inimii este evidentă. Deci,dacă duci o viaţă stresantă,încearcă să practici exerciţii de relaxare sau de respiraţie care îţi readuc echilibrul emoţional.

Alungă sentimentele negative

Relaţiile familiale sau profesionale tensionate cresc mult riscul unui infarct. Emoţiile negative le afectează în principal pe femei:duc la creşterea tensiunii arteriale şi slăbesc imunitatea. Prin urmare,numără până la 10 şi respiră adânc înainte să te enervezi!


Citeşte şi:

3 cereale-medicament mai puţin cunoscute

Iată cum slăbeşti sănătos după ce ai născut!