Pasul 1. Bea mai mult ceai

Conform unui studiu realizat de Universitatea College din Londra,persoanele care beau măcar o cană de ceai negru zilnic,au nivelul de cortizol din sânge cu 47% mai mic decât cei care nu au acest obicei. Astfel,se pot concentra mai uşor la sarcinile stresante.

Pasul 2. Încearcă masajul

Pe lângă masajul clasic cu uleiurile aromate,menit să te relaxeze,mai există un mic artificiu la care poţi apela. Este vorba să masezi tâmplele cu ajutorul degetelor pentru un minut. Şi astfel toată tensiunea acumulată se va risipi.

Citeşte şi:

Cele mai bune alimente antistres

3 mituri vestimentare dărâmate

Pasul 3. Mănâncă mai multe nuci

O mână de fistic sau de nuci este de un real ajutor atunci când simţi că-ţi creşte tensiunea sau că ai bătăi neregulate ale inimii. Uneori,stresul poate provoca aceste simptome şi este bine să ştii cum să le combaţi. Limitează-te totuşi doar la o mână de nuci când este nevoie,deoarece în caz contrar kilogramele în plus vor fi cele care-ţi vor da bătăi de cap.

Pasul 4. Omega-3,esenţial pentru dieta ta

Persoanele care consumă în mod constant  peşte sau alte alimente bogate în Omega-3 sunt în general mai vesele şi mai puţin impulsive. Macroul,somonul şi sardinele sunt peşti cu un conţinut ridicat în grăsimi bune.

Pasul 5. Pune accentul pe talentele artistice

Dansul şi cântatul sunt modalităţi grozave prin care te poţi destinde. Studiile au arătat faptul că cei care acordă o jumătate de oră pe zi activităţilor artistice,au un nivel al cortizolului,aşa numit hormonul antistres,mult mai ridicat.