Hidratează-te

Dacă nu bei suficientă apă, corpul tău va arde puţine calorii, iar ficatul se va suprasolicita pentru a restabili echilibrul apei din corp. Pentru a-ţi accelera metabolismul, consumă multă apă sau ceai verde.

Adoptă o dietă sănătoasă

Dacă vei reduce dramatic din cantitatea de mâncare pe care o consumi în mod obişnuit, corpul tău va reacţiona în defensivă şi va reţine orice mânânci. Aşadar, stabileşte un plan de regim, dar nu renunţa la carbohidraţi, pentru că asta poate afecta activitatea creierului. De asemenea, este important să nu sari peste nicio masă şi să mănânci la un interval de 3 - 4 ore.

Alege mâncarea organică

Alege cu atenţie alimentele din supermarketuri, pentru că majoritatea conţin hormoni de creştere. Aceste substanţe sunt nocive pentru organism şi afectează foarte mult metabolismul. De asemenea, ai putea să incluzi în dieta ta alimente precum laptele şi peştele care conţin calciu, ard grăsimile şi construiesc masa musculară.

Fă mişcare

Orice fel de activitate sportivă accelerează metabolismul. Corpul are nevoie de energie, aşa că mergi la sală, aleargă în parc sau înscrie-te la cursuri de dans. În acest fel, vei îmbina utilul cu plăcutul.

Nu te stresa

Dacă eşti în permanenţă stresată şi nu îţi laşi corpul să se relaxeze, metabolismul tău va încetini. Învaţă să faci faţă stresului şi nu uita că odihna este importantă.