Sportul nu te ajută mereu să slăbeşti

„Ca să slăbeşti trebuie să faci sport o oră pe zi şi garantat vei da jos 3 kilograme.” Iată un refren pe care îl ştii şi rareori reuşeşti să-l şi aplici. Cu toate acestea, ori de câte ori ai încercat să faci gimnastică, nu ai observat că ai slăbit cine ştie ce. Şi într-adevăr gimnastica te ajută să-ţi modelezi corpul şi să elimini burtica sau şoldurile generoase. Te ajută şi să arzi caloriile în exces, dacă faci zilnic mişcare. Dar ca să slăbeşti cu adevărat este important să asociezi gimnastica cu o alimentaţie echilibrată.

Îţi modelează anumite părţi ale corpului

În timp ce faci sport, corpul tău arde grăsimea şi o transformă în muşchi. Dar fiecare tip de mişcare îţi modelează anumite părţi ale corpului, chiar şi pe acelea pe care nu vrei să le lucrezi. Prin urmare, interesează-te la ce-ţi foloseşte sportul pe care alegi să-l practici. De exemplu, dacă mergi mult pe bicicletă, alergi zilnic sau faci înot topeşti toate grăsimile de pe abdomen şi de pe şolduri, fără să-ţi dezvolţi prea mult muşchii. Dacă însă faci fitness sau gimnastică la sală, vei avea muşchi mai vizibili.

Apa nu "topeşte" grăsimile

Când faci sport,ţi se recomandă să bei multă apă ca să slăbeşti. Apa sau ceaiul verde neîndulcit îţi hidratează organismul şi te ajută să elimini toate toxinele din organism. Însă lichidele pe care le bei stând pe scaun în faţa calculatorului nu „topesc” grăsimile văzând cu ochii, deci nu te ajută să ajungi la greutatea dorită.

Când transpiri slăbeşti

Petreci ore în şir într-o saună şi speri că vei scăpa de 2 kilograme după o săptămână? Nimic mai amăgitor. Chiar şi atunci când faci exerciţii fizice şi transpiri,nu pierzi kilograme. Elimini doar apa în exces din organismul tău. Dacă ai scăpat de un kilogram stând la saună, îl vei repune imediat după ce vei bea puţină apă.

Pentru un abdomen plat, trebuie să faci exerciţii abdominale

De multe ori îţi doreşti să slăbeşti doar într-o anumită zonă, de exemplu doar în zona feselor sau doar în zona taliei. Faci tot felul de exerciţii pentru a obţine ce-ţi doreşti. Ei bine, corpul tău nu „gândeşte” aşa. Atunci când faci un anumit tip de exerciţii, corpul tău arde ţesutul adipos în ansamblu, nu pe anumite zone. Aşa că, faci degeaba 30 de exerciţii abdominale în fiecare zi, cu speranţa că în următoarea săptămână colăceii din jurul taliei vor dispărea. Pentru rezultate de lungă durată, trebuie să faci constant mişcare.