Nu sări peste mese

Este important să iei trei sau patru mese pe zi,cam la aceeaşi oră. Acestea trebuie să conţină suficiente cereale,proteine,legume şi fructe. Dacă sari peste o masă,nu numai că încetineşti rata metabolismului,dar,vei avea tendinţa să mănânci mai mult la următoarea masă,ceea ce va dăuna organismului.

Adoptă un regim alimentar echilibrat

Este înţelept să ai un regim alimentar bazat pe legume,proteine​​,cereale,minerale şi fructe. Nu uita de peşte! Acesta este bogat în grăsimi Omega-3,ce ajută la prevenirea bolilor de inimă. Alimentele bogate în fibre,cum sunt fasolele şi cerealele integrale,oferă senzaţia de saţietate şi au puţine calorii. Este,de asemenea,recomandat să consumi portocale şi lămâi,pentru a obţine cantitatea suficientă de vitamina C de care ai nevoie în fiecare zi.

Nu te supraîncărca

Specialiştii spun că pentru a nu te îngrăşa este imporatnt să controlezi cantitatea de mâncare pe care urmează s-o mănânci. Consumă porţii care să nu fie mai mari decât pumnul. Pentru asta foloseşte farfurii mici.

Mănâncă cereale integrale

Atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus este foarte important să încorporezi în alimentaţia ta cât mai multe cereale integrale. Prim urmare,consumă fulgi de ovăz,făină de grâu,bulgur şi orez brun. Cereale integrale au puţine calorii şi îmbunătăţesc aportul de fibre. Acestea reduc nivelul colesterolului din sânge,precum şi riscul de a deveni obeză şi de a dezvolta boli cardiovasculare.

Apelează la gustări sănătoase

Dacă în timpul dieteimănânci produse industriale,întregul regim alimentar va fi compromis. Nutriţioniştii recomandă ca atunci când ţi-e poftă de ceva dulce să  mănânci un morcov sau să consumi fructe uscate. Totodată,sunt indicate şi fructele.


Citeşte şi:

Băuturile dietetice:cât de bune sunt pentru sănătate?

Dietele drastice sunt periculoase