„La lucru,nu se discuta chestiuni personale”

Chiar dacă sunt incomod sau dificil de discutat,problemele trebuie aduse în discuţie,cu atât mai mult dacă-ţi afectează modul de lucru. Neînţelegerile între membrii unei echipe scade productivitatea la serviciu,după cum indică şi consultantul american în management Sean O’Neil. Dacă fiecare este deschis să vorbească despre ceea ce îl deranjează,situaţia nu riscă să scape de sub control.

„Fă-ţi cât mai multe relaţii”

De ce să cunoşti o mulţime de oameni de la care nu rămâi decât cu cărţile de vizită? Încearcă să păstrezi adresa de e-mail şi numărul de telefon al celor care ţi se par cu adevărat interesanţi şi care te-ar putea ajuta pe viitor,apoi păstrează relaţiile schimbând mesaje cu ei,discutând online şi punându-le cât mai multe întrebări. Numai în acest fel vei avea de câştigat,pentru că vei ajunge să înveţi din experienţele lor.

„Concentrează-te numai asupra activităţilor trecute în fişa postului”

Nu întotdeauna este de ajuns să îndeplineşti doar sarcinile pentru care ai fost angajat. Vei fi apreciată de şeful tău mai mult dacă aduci idei de îmbunătăţire a unui proiect şi dacă-i atragi atenţia asupra lor.

„Ca să ai succes,trebuie să ajungi în vârf”

Foarte mulţi sunt de părere că dacă nu ai un post de conducere nu ai succes în carieră. De fapt,nu toată lumea vrea responsabilităţi şi putere,iar asta este foarte bine,pentru că fiecare are locul său,la fel de important. Pe de altă parte,a avea succes înseamnă mai mult să fii bun în domeniul tău şi să-ţi facă plăcere să ai acel job.

„Trăieşte pentru job-ul tău”

Nu toţi facem ceea ce ne pasionează la serviciu,deşi aşa ar fi ideal. Ce-i de făcut atunci? Caută să ai un hobby în timpul liber. Te face să te simţi bine,să te relaxezi şi chiar îţi dă posibilitatea să găseşti rezolvări la probleme de la serviciu.