Mai mult,acest aliment delicios conţine carbohidraţi,grăsimi şi proteine,care contribuie la energizarea organismului.
 
De asemenea,îngheţata stimulează producţia de trombotonină,un hormon ce ajută la reducerea nivelului de stres,fiind din familia hormonilor fericirii. În plus,o substanţă din lapte – L-triptofan – este un tranchilizant natural şi ajută sistemul nervos să se relaxeze.
 
Aşadar,iată mai jos câteva reţete pentru îngheţată de casă:
 

ÎNGHEŢATĂ CU IAURT ŞI CĂPŞUNI

 

Ingrediente

 
-500 g de căpşuni
-500 g iaurt gras
-150 g zahăr brun
-50 g nuci
-2 linguri de miere
 

Mod de preparare

 
Căpşunile se curăţă de frunze şi de codiţe şi se zdrobesc cu ajutorul unui blender. Se adaugă iaurtul,se amestecă până când compoziţia devine uniformă şi se toarnă într-o cutie ce va fi bagată mai apoi la congelator. Nucile se rumenesc la cuptor vreme de 10 minute şi mai apoi se pisează. La final se adaugă zahărul,mierea şi nucile (în cantitate mică),se amestecă foarte bine şi se lasă la congelator preţ de 2 h.
 
Descoperă şi alte reţete pentru îngheţată de casă,care îţi vor face invitaţii să se topească de poftă AICI.