1.«Sunt prea obosită!»

Oricât de mult s-ar spune că mişcarea este cea mai bună sursă de energie,tot nu te ajută să-ţi pui echipamentul de sport şi să mergi la sală sau să alergi în zilele în care te simţi obosită. Paradoxul este că numai făcând sport în mod regulat vei avea mai multă energie,deci nu te aştepta la asta doar după câteva ore de sport pe săptămână. Continuă-ţi programul pe care şi l-ai propus,pentru că dacă-l întrerupi,va fi din nou mai greu când îl vei relua.

2. «Am multe treburi pe cap!»

Când ai zile pline în care ţi se pare că nu mai ai loc şi pentru sport,alege să faci măcar 20 de minute de gimnastică la tine acasă,cu ajutorul unor gantere. Aşa vei rămâne în formă şi vei avea mai multă forţă să termini tot ce ţi-ai propus pe alte planuri.

3. «Nu vreau să-mi stric machiajul»

După o şedinţă de fitness ţi-ai propus să ieşi la o întâlnire în oraş şi te gândeşti să „sari” peste ora de sport,pentru a-ţi păstra machiajul proaspăt? Nu este chiar un motiv întemeiat! După sport,foloseşte un şerveţel de hârtie pentru a absorbi transpiraţia,apoi reaplică fard atât cât este nevoie. Pentru mai multă siguranţă,poţi lua cu tine un pacheţel cu şerveţele demachiante,un fard creion,rimel şi ruj,pentru a te aranja din nou.

4. «Nu am chef azi!»

Ai o stare proastă din cauza unei răceli care te încearcă sau a unei certe cu iubitul şi o şedinţă de exerciţii fizice este ultimul lucru de care ai nevoie. Înainte de a renunţa,mai gândeşte-te o dată. Mişcare chiar te va face să te simţi mai bine,pentru că ajută la eliberarea în organism a unor substanţe numite endorfine. Prin urmare,sportul este chiar cel mai bun lucru pe care-l poţi face,mai ales atunci când ai o zi proastă.

5. «Nu mă simt în largul meu la sală»

Sigur că alegerea de a merge la o sală de sport este bună,pentru că presupune respectarea unui program strict,dar te poate încurca dacă te simţi intimidată de cei care arată mai bine decât tine. Ce-i de făcut? Nu renunţa! Convinge-ţi o prietenă să ţi se alăture şi sportul va deveni şi o bună ocazie să vă revedeţi sau fă o schimbare de atitudine,văzând în cei care arată bine un motiv să continui să faci sport şi nu un impediment. Ei ar trebui să fie exemple pentru tine şi nu piedici.