Majoritatea oamenilor slabi nu ţin diete restrictive sau regimuri de sănătate intense pentru a se menţine la o greutate sănătoasă. În schimb, ei şi-au însuşit obiceiuri simple,cum ar fi să nu sară peste micul dejun şi să ţină cont de nevoile organismului. Iată care sunt cele mai comune cinci obiceiuri sănătoase pe care femeile slim le respectă zi de zi.

1. Mănâncă micul dejun

Peste 96% dintre persoanele slabe mănâncă micul dejun aproape în fiecare zi,potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici,la care au participat 170 de subiecţi. Cu toate că încă se dezbate dacă micul dejun este sau nu cea mai importanta masa a zilei,nu există niciun dubiu că acesta este oricum foarte important. Cercetarea a constatat că cei care renunţă la masa de dimineaţă tind să consume mai multe calorii la prânz.  

De asemenea,săritul peste micul dejun a fost asociat cu creşterea în greutate.

2. Fac sport

Patruzeci si doi la suta dintre participanţii la studiul amintit au raportat că fac sport de cel puţin cinci ori pe săptămână. Exerciţiile sunt extrem de importante pentru corpul şi creierul uman,reducând stresul şi simptomele de depresie,precum şi riscul de diabet zaharat şi o serie de alte probleme. Încă un efect secundar foarte interesant este acela că te face să adopţi în mod natural o dietă mai sănătoasă. Asta înseamnă câştig-câştig pentru pierderea în greutate. 

3. Ştiu exact peste ce greutate nu trebuie să treacă 

Aproximativ 50 de procente dintre oamenii slabi se cântăresc cel puţin o dată pe săptămână,arată acelaşi studiu.  Noile cercetări susţin că este foarte importantă cântărirea zilnică,atunci când scopul este pierderea în greutate şi mentinerea unor dimensiuni sănătoase. Urcatul pe cântar trebuie să fie o rutină la fel ca spălatul pe dinţi,spune David Levitsky,profesor de nutriţie şi psihologie la Universitatea Cornell.

4. Nu îşi pun restricţie la mâncare

Potrivit cercetării,44% dintre participanti au mărturisit că au o strategie de bază non-restrictivă în ceea ce priveşte alimentaţia,dar că ţin cont de indiciile interne,consumă alimente cât mai puţin procesate,de cele mai multe ori preparate acasă. Toate aceste practici s-au dovedit a duce la o viaţă mai sănătoasă.  

5. Sunt conştienţi de ceea ce mănâncă

Oameni care arată şi se simt bine,în general, se gândesc la ceea ce mănâncă. 92 la sută dintre ei au raportat că sunt conştienţi de ceea ce au consumat.  Acest număr sugerează că oamenii slabi nu mănâncă din plictiseală sau cu un scop diferit de acela de a scăpa de senzaţia de foame.