Abdomene

Ei da,exerciţiile pentru abdomen sunt un element-cheie pentru cele ce doresc o viaţă sexuală ca un foc de artificii. Întinde-te pe spate,cu mâinile sub cap,genunchii îndoiţi şi tălpile bine sprijinite pe podea. Apoi adu-ţi corpul înainte,cât să dezlipeşti umerii de pe sol. Execută zilnic,de 3-5 ori pe zi,câte 15-20 de astfel de exerciţii.

Exerciţii ale bazinului

Sunt importante o mobilitate mai bună. Întinde-te pe spate,cu genunchii îndoiţi şi tălpile pe podea. Ridică-ţi bazinul şi coboară-l,în 3 seturi a câte 15 exerciţii.

Exerciţii Kegel

Încordează-ţi muşchii perineului – e vorba de cei 3 muşchi pe care îi foloseşti pentru a opri urinarea – timp de 3 secunde,apoi relaxează-i timp de alte 3 secunde. Repetă de 3 ori pe zi,în calupuri a câte 10-15 încordări. Creşte,în mod gradat,numărul de secunde,până ce reuşeşti să încordezi muşchii timp de 10 secunde şi să-i relaxezi timp de alte 10.

Flotări

Începe cu „flotări la verticală”,sprijinindu-ţi mâinile pe zid – 3 seturi a câte 12-15 flotări – apoi treci progresiv la „flotări la orizontală”. Asigură-te că ţii spatele drept,muşchii fesieri încordaţi,şi fă mişcările de ridicare şi de coborâre într-un ritm lent.

Răsuciri

Fă exerciţii de răsucire ale torsului – 3 seturi a câte 15-30 răsuciri.

Pont! Când ai deja antrenament,execută exerciţiile de mai sus cu 20 de minute înainte de actul sexual-şi ai să constaţi diferenţa!