1.       Dacă serviciul tău presupune muncă de birou,fă câte o pauză de 5-7 minute la fiecare oră. În acest timp,plimbă-te şi poţi face chiar câteva genuflexiuni. Aceste exerciţii te vor ajuta să-ţi restabileşti circulaţia sanguină.

2.       În cazul în care ai mers foarte mult pe jos,ai nevoie de un repaus. Aşază-te pe un fotoliu şi întinde picioarele pe un scaun,astfel încât să fie mai ridicate decât nivelul corpului. Poţi pune picioarele pe o pernă,în timp ce stai întinsă pe pat. Stai în această poziţie cel puţin 15 minute.

3.       Seara,fă-ţi un masaj cu mişcări uşoare de jos în sus,timp de 10 minute.

4.       Duşurile alternative îţi pot fi de mare folos atunci când îţi simţi picioarele obosite deoarece întăresc vasele de sânge şi îmbunătăţesc circulaţia sanguină. Timp de 5-8 minute,spală-te pe picioare cu jeturi de apă rece şi caldă,pe care le alternezi. Încheie duşul cu apă rece.

5.       Nu uita că dacă porţi tocuri atunci când mergi pe jos mult timp,sistemul musculo-scheletic şi cel cardiovascular au de suferit. Aşadar,dacă vei avea o zi grea care presupune statul în picioare mult timp,alege încălţămintea comodă.