Toată lumea trece la un moment dat prin momente penibile la serviciu,important este să ştii cum să le faci faţă astfel încât să ieşi cât mai puţin „şifonat” din ele.

Iată câteva metode prin care să repari „daunele”.

1. Când trebuie să vorbeşti în faţa colegilor sau a şefului,fă-ţi un plan şi fii pregătită cu răspunsuri la eventuale întrebări. Dacă te-ai bâlbâit sau ai scos vreo „perlă”,continuă de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic,mai ales dacă eşti în mijlocul unei fraze.

2. Ţi-a rămas mâncare între dinţi sau te-ai plimbat prin tot biroul cu fermoarul desfăcut? În astfel de situa-
ţii,este bine să-ţi foloseşti umorul. Vor râde şi ceilalţi,iar tu te vei simţi mai puţin jenată.

3. Dacă ai bârfit un coleg şi vorbele tale i-au ajuns la urechi,eşti din nou într-o situaţie penibilă. Cel mai bun lucru este să nu ascunzi acest lucru şi să-ţi ceri scuze. Nu-i uşor,dar recunoaşterea greşelii te ajută să-ţi păstrezi bunele relaţii cu colegii.

4. „Ai nevoie de o bomboană mentolată” – este destul de jenant când o colegă îţi spune aşa ceva,dar la fel se simte şi persoana în cauză. Gândeşte-te că de fapt îţi face un bine,mulţumeşte-i şi rezolvă cât mai repede cauza respiraţiei urât mirositoare.

5. Pantofii cu toc sau colţul mochetei ţi-au făcut figura şi ai căzut? Ridică-te cât de graţios te ţin puterile,imaginează-ţi că desuurile tale au fost apreciate şi gândeşte-te că poate anul ăsta te măriţi,după cum zice o vorbă din bătrâni.