Nuci pentru o inimă sănătoasă

Nucile sunt surse importante de antioxidanţi şi acizi graşi Omega-3, ceea ce reduce riscul de boli de inimă. Consumul zilnic de nuci scade riscul de boli cardiace cu până la 40%.

Spanac pentru sănătatea ficatului

Afecţiunile hepatice sunt cauzate de obiceiuri alimentare nesănătoase, consumul excesiv de alcool şi inflamaţie. În acest sens, consumul de spanac poate fi o opţiune sănătoasă deoarece conţine vitamina E într-o cantitate mare, ceea ce ajută la detoxificarea ficatului. O altă opţiune este sucul de spanac, pe care-l poţi bea pentru eliminarea toxinelor din organism.

Fasole pentru diabet

Fasolea este o opţiune bună pentru persoanele care suferă de diabet, deoarece substanţele nutritive ajută la gestionarea zahărului din sânge.

Ulei de nucă de cocos pentru obezitate

Uleiul de nucă de cocos conţine grăsimi saturate, acizi graşi şi vitamine, care stimulează metabolismul şi menţin greutatea sub control. În afară de aceasta, ajută şi la arderea excesului de grăsimi din organism.

Ouă pentru ochi sănătoşi

Oul conţine luteină şi zeaxantină, doi antioxidanţi care ajută la menţinerea sănătăţii ochilor. Ouăle conţin, de asemenea, proteine şi aminoacizi care îmbunătăţesc vederea.

Superalimentele au efecte pozitive asupra sănătăţii, inclusiv asupra unor probleme de sănătate deoarece conţin minerale, vitamine, aminoacizi şi antioxidanţi, în cantităţi mari.

Credit foto: www.pixabay.com