Medicii ne recomandă să includem în alimentaţie minerale şi vitamine pentru a ne proteja inima. Acestea sunt:

Omega 3

Sunt grăsimi sănătoase pe care le găsim în peştele gras, cu rol de a reduce inflamaţiile, care duc la apariţia bolilor cardiovasculare. Organismul nu poate produce omega 3, de aceea grăsimile trebuie procurate din alimentaţie. E recomandat să mănânci peşte de două ori pe săptămână, iar suplimentele Omega 3 trebuie luate doar dacă nu reuşeşti să consumi atât de frecvent carne de peşte.

Vitamina D

Este vitamina pe care organismul nostru o produce atunci când ne expunem la soare. Deseori însă, folosirea cremei de protecţie solară împiedică absorbţia acesteia. În urma analizelor, medicul îţi va prescrie anumite suplimente cu vitamina D, necesară şi ea pentru o inimă sănătoasă.

Usturoi

Este bun pentru scăderea colesterolului şi a tensiunii arteriale, primele semne alarmante în ceea ce priveşte sănătatea inimii.

Biotina

E benefică pentru organism, doar dacă e luată în cantităţi foarte mici. Deşi biotina ne ajută să avem unghii rezistente şi pielea frumoasă, dacă exagerăm cu acest supliment e posibil să avem mari probleme cu inima.

Vitamina C

E cea mai bună vitamină pentru întărirea imunităţii. Deficienţa de vitamina C este una dintre cauzele care au fost asociate cu mortalitatea cauzată de bolile cardiovasculare, potrivit unui studiu efectuat de medici din America.

Sursa foto: www.besthealthmag.ca