1. Frunte

Stând aşezată pe spate,cu ochii deschişi,ridică sprâncenele cât mai mult,apoi,cu ajutorul degetelor,trage spâncenele în jos,ca şi cum ai vrea să ajungă peste ochi. Repetă exerciţiul de zece ori.

2.Sprâncene

Tot stând pe spate,ridică sprâncenele cu degetele şi menţine-le aşa cam cât ai număra până la 20. Mişcarea trebuie făcută de cel puţin cinci ori la rând.

3. Ochi

Cu degetele la tâmple,întinde pielea spre exterior,apoi închide şi deschide ochii de cinci ori,rapid sau cobori uşor pleoapele până simţi o tensiune uşoră,numeri până la cinci şi le ridici.

4. Obraji

Relaxează obrajii,apoi ţine buzele ţuguiate,încordându-ţi muşchii obrajilor timp de zece secunde. Relaxează iarăşi obrajii şi reia exerciţiul de zece ori.

5. Buze

Cu mâinile pe obraji,de o parte şi de alta a gurii,trage  uşor pielea spre urechi în timp ce pronunţi litera „o”,apoi închide gura şi menţine cinci secunde. Repetă mişcarea de zece ori. Un alt exerciţiu constă în ţuguierea buzelor şi ridicarea lor către nas. Din nou,păstrezi poziţia cinci secunde.