Evită alimentele albe

În această categorie intră,în special,produsele bogate în carbohidraţi:făina albă,zahărul şi orezul. Acestea sunt,,vinovate” de creşterea nivelului de zahăr în sânge,proces care contribuie la acumularea kilogramelor în plus. Încearcă să le înlocuieşti  cu zahăr brun,orez sălbatic şi pâine integrală. Aportul de fibre  din ele îţi va oferi o senzaţie de saţietate de lungă durată,iar numărul calorii consumat va fi mai mic.

Nu te grăbi să mesteci

Creierul percepe după 20 de minute faptul că mănânci. Cu cât consumi mâncarea mai repede,cu atât senzaţia de saţietate se va instala mai greu. Pentru a evita o astfel de situaţie este bine să mesteci încet şi să laşi din când în când furculiţa jos din mână. Te vei sătura mai repede fără să fie nevoie să mănânci prea mult.

Condimentele ard caloriile

Dacă obişnuiai să foloseşti untul sau smântâna drept adaosuri alimentare este bine să-ţi schimbi acest obicei. O alternativă sănătoasă sunt sosurile picante sau sucul de roşii. Pe lângă faptul că vor da un gust bun mâncării,condimentele contribuie la arderea grăsimilor.

Cina,mai mult o gustare

Este de preferat să mănânci mai consistent pe parcursul zilei şi seara să optezi doar pentru gustare. Caloriile se ard mai repede ziua,în timp ce seara metabolismul scade,iar corpul are tendinţa să stocheze grăsimile. O salată sau o ciorbă de legume sunt opţiuni excelente pentru o cină uşoară.

Iaurtul,aliatul siluetei perfecte

Conform unui studiu realizat de Universitatea din Tennessee,consumând un iaurt pe zi ai mai multe şanse să slăbeşti. Este indicat să alegi unul cu cât mai puţine grăsimi şi de preferat fără fructe,deoarece acestea au un conţinut mare de zaharuri. Calciul din iaurt inhibă producerea de celule grase şi amplifică arderea celor existente.