De aceea,este important să ştii care sunt vitaminele esenţiale pentru podoaba ta capilară şi în ce alte alimente le găseşti.

Vitamina A-joacă un rol important în creşterea părului,cât şi în prevenirea apariţiei firelor albe. În plus,datorită antioxidanţilor pe care îi conţine,vitamina A hidratează scalpul,prevenind astfel uscarea părului.

Alimente bogate în vitamina A:cartofi dulci,morcovi,albuşuri,lapte,spanac,caise uscate.

Biotină sau vitamina B7-contribuie la menţinerea unui păr sănătos şi frumos,întrucât stimulează buna funcţionare a celulelor din foliculii de păr. Nu în ultimul rând,biotină întăreşte podoaba capilară şi îi conferă mai mult volum.

Alimente bogate în vitamina B7-ouă,banane,nuci,migdale.

Vitamina B12-previne căderea părului prin faptul că ajută la o mai bună asimilare a fierului în organism. În caz de anemie feriprivă (lipsa fierului în corp),căderea părului este un simptom principal.

Alimente care conţin vitamina B12-ouă,brânză,lapte şi iaurt.

Vitamina C-acest antioxidant reduce riscul apariţiei firelor albe de păr şi împiedică uscarea părului.

Alimente care conţin vitamina C-citrice,lămâi,kiwi.

Vitamina E-hidratează părul în profunzime şi îl menţine strălucitor. De asemenea,acest antioxidant menţine sănătatea scalpului şi stimulează circulaţia sangvină la nivelul lui.

Alimente care conţin vitamina E-migdale,peşte,lapte,spanac,seminţe de floarea-soarelui.