Cireşe

Sunt bogate în vitamine,minerale şi antioxidanţi,astfel încât aduc multe beneficii sănătăţii şi sporesc longevitatea. Pe lângă asta,aceste fructe ameliorează durerile musculare. Consumă suc de cireşe sau un bol cu fructe.

Ghimbir

Ghimbirul este bogat în uleiuri eterice,fibre,vitamine(B1,B2,B3,A,C) şi minerale (magneziu,fier,calciu). Poţi să consumi ghimbir proaspăt sau uscat. Acesta ajută la prevenirea şi vindecarea durerilor musculare şi articulare.

Ovăz

Ovăzul reduce nivelul de colesterol,protejează inima şi reduce apetitul. Încărcat cu magneziu,ovăzul joacă un rol important şi în ameliorarea crampelor menstruale. Totodată,ovăzul conţine zinc,de aceea este recomandat femeilor care suferă în perioadele delicate.


Citeşte şi:

14 reguli pentru un stil de viaţă sănătos

Primul pas spre un stil de viaţă sănătos


Usturoi

Se ştie de secole că acest condiment este un adevărat medicament. Usturoiul conţine vitamine (A,B1,B2,C) şi minerale (fosfor,sulf,potasiu,iod,calciu,siliciu). Aplică usturoi pisat pe o erupţie pe piele sau  încălzeşte-l cu o lingură de ulei de măsline şi aplică-l pe articulaţiile dureroase.

Struguri

Strugurii conţin vitamine din complexul B. Din acest motiv au proprietăţi calmante,sedative şi hipnotice. O cană de struguri,consumată zilnic,ajută la ameliorarea durerilor de spate. Aceste fructe conţin substanţe nutritive care cresc circulaţia sângelui la nivelul spatelui inferior,reducând durerea.

Cuişoare

Acest condiment ameliorează durerile de dinţi. Înmoaie în uleiul de cuişoare un tampon de bumbac şi pune-l pe dintele care te doare.