Dacă incluzi anumite alimente în dieta zilnică şi puţin efort,poţi arde grăsimea abdominală repede şi într-un mod eficient. Pentru a arde grăsimea abdominală în mod ideal ar trebui să mănânci cel puţin patru mese mici pe zi şi includerea a 2-3 mere pe zi în dietă. Unul poate fi mâncat la mic dejun şi celălalt sub formă de suc de mere şi astfel elimini în mod natural grăsimea.

Înainte de a prezenta acele alimente care ard grăsimea de pe burtă, iată şi recomandări generale pentru a arde grăsimea abdominală:

Unele obiceiuri nesănătoase ale stilului de viaţă,cum ar fi sedentarismul sau o dietă săracă poate provoca depunerea grăsimii în zona abdominală. După cum ştim,pentru a obţine un abdomen plat trebuie să facem unele sacrificii,cum ar fi evitarea acelor alimente care provoacă reţinerea lichidelor şi a grăsimii în organism. Din acest motiv,îţi recomandăm următoarele:

1. încearcă să bei doi litri de apă pe zi,în plus faţă de sucuri naturale de fructe;

2. evită făina,alimente procesate şi dulciurile - în niciun caz ele nu fac parte din acele alimente care ard grăsimea de pe burtă, ba din contră;

3. elimină sarea din dieta ta,deoarece este principalul motiv pentru care reţii lichidele;

4. obişnuieşte-te să faci exerciţii fizice în fiecare zi. Pur şi simplu,mersul pe jos în mod regulat o jumătate de oră pe zi poate îmbunătăţi foarte mult sănătatea.

5. aminteşte-ţi că un regim alimentar nu înseamnă doar a nu mai mânca. Tu ar trebui să mănânci de patru ori pe zi:micul dejun,care este foarte important,masa de prânz,o gustare mică şi cina. Cel mai bine este să mănânci porţii mai mici.

 Iată care sunt acele alimente care ard grăsimea de pe burtă:

1. Merele

Ce se întâmplă dacă ai începe fiecare zi,cu un măr delicios? Excelent. Aceasta este o idee recomandată de către medici şi nutriţionişti,şi o modalitate bună de a începe ziua,mai ales dacă îl combini cu un bol cu fulgi de ovăz pentru micul dejun.

Merele sunt bune pentru că ne ajută la arderea grăsimilor,deoarece acestea sunt bogate în vitamina C,flavonoide şi beta-caroten. Acum,trebuie să avem în vedere faptul că noi ar trebui să mâncăm două sau trei pe zi,pentru a ne ajuta într-adevăr să slăbim. Sucul de mere cu sfeclă este un complement perfect pentru cină.

2. Alimente care ard grăsimea de pe burtă - Bananele

Bananele au între 75 şi 130 de calorii. Acest fruct este bogat în potasiu,calciu,magnezi şi vitamine. Este ca o băutură izotonică într-o formă de aliment,o resursă esenţială de care ar trebui să profităm cel puţin o dată pe zi.

Include mai multe fructe proaspete în dieta zilnică. Acestea ne vor ajuta să slăbim,dar îmbunătăţesc şi sănătatea noastră. Nu uita că bananele sunt bune să le consumăm dimineaţa sau după-amiaza ca gustare,deoarece acestea te fac să te simţi  sătulă şi îţi furnizează multe vitamine zi de zi.

3. Ţelina

Ţelina nu trebuie să lipsească din dieta ta. Această legumă te ajută să slăbeşti într-un mod natural şi face perechea perfectă cu multe alimente. Conţine vitamina C şi calciu,care este unul din principalele motive care te ajută să slăbeşti.

4. Alimente care ard grăsimea de pe burtă - Fructele de mare

Această opţiune ar putea fi un pic mai scumpă pentru a mânca zi de zi,dar este recomandată consumarea lor măcar de 3 ori pe săptămână. Crustaceele au un anumit tip de grăsimi mononesaturate,care ajută la eliminarea grăsimii din acumulare,şi sunt foarte sănătose şi bogate în Omega 3. Mănâncă fructe de mare,deoarece vei beneficia de multe vitamine şi minerale.

5. Avocadoul

Avocadoul conţine acid oleic,care ajută la eliminarea sau întârzierea senzaţiei de foame. În plus,fructele de avocado conţin fibre care ne ajută să slăbim.

Atâta timp cât nu mâncăm prea mult,avocadoul ajută la eliminarea grăsimii şi face să ne simţim sătule,care este unul dintre cele mai bune calităţi ale lor. Este suficient pentru a mânca doar un avocado pe zi. Fructele de avocado sunt perfecte în salate sau creme,şi aroma lor este irezistibilă.

6. Alimente care ard grăsimea de pe burtă - Roşiile

Acestea sunt delicioase în salate şi sosuri,folosită în toate felurile de mâncare şi au un gust unic. În plus,roşiile reduc acumularea de lipide în sânge. Acesta este motivul pentru care curăţă organismul şi nu-i permite grăsimii să se depună. Nu uita să incluzi roşiile în dieta zilnică.