Seminţe de dovleac

Ar trebui să le incluzi în regimul tău alimentar, fie şi ocazional, fiindcă beneficiile asupra organismului sunt numeroase. Poate nu ştiai, dar seminţele de dovleac conţin un aminoacid care ajută la reducerea anxietăţii.

Rodie

Ajută la diminuarea riscului de cancer la sân, e eficientă în tratarea anemiei şi îmbunătăţeşte digestia.

Sardine

Sunt o sursă excelentă de acizi graşi esenţiali Omega 3, menţin sănătatea oaselor şi îmbunătăţesc absorbţia de calciu în organism, îmbunătăţesc aspectul pielii şi reduc inflamaţiile.

Scorţişoara

Este un bun antioxidant, reglează nivelul glucozei din organism şi îmbunătăţeşte imunitatea.

Broccoli

Broccoli e leguma cea mai bună de consumat în diete, dar şi pentru a preveni diferite afecţiuni. Cu toate acestea, deseori tindem să o evităm din cauza gustului care nu e pe placul tuturor. S-a dovedit că broccoli previne mai multe tipuri de cancer, printre care cancerul la ficat, sân şi cancerul de piele.

De asemenea, este bogată în fibre, ceea ce înseamnă că ajută la o bună digestie şi previne bolile de stomac.

Varza de Bruxelles

La fel ca broccoli, varza de Bruxelles e recomandată pentru a preveni dezvoltarea celulelor canceroase, ajută la îmbunătăţirea aspectului pielii şi detoxifică organismul.