Dhvani Shah enumeră din o serie de ingrediente din bucătărie-ierburi,condimente şi seminţe-pe care le poţi adăuga în mâncare pentru a pierde în greutate. Aceste ingrediente te ajută să dai jos kilogramele în plus,fără a te înfometa.

Ardei iute

Extrem de picant,ardeiul iute este un agent natural care luptă cu grăsimea,stimulează acţiunea enzimatică şi creşte fluxul de salivă în gură. Acest lucru ajută la digestie şi creşte rata metabolicăa corpului,prin ridicarea temperaturii corpului. Când se amestecă cu asafoetida,ardeiul iute este un remediu pentru diareea cauzată de indigestie .

Scorţişoară

Acest ingredient este deosebit de bun pentru diabetici,deoarece ajută la menţinerea greutăţii optime.  Potrivit unui studiu realizat de Centrul de Cercetare Biomedical Bennington,scorţişoara imită efectul insulinei,prin urmare,încetineşte absorbţia de zahăr,astfel încât să te simţi sătulă pentru mai mult timp. Deci ai mari şanse să nu mănânci prea mult atunci când adaugi scorţişoară în mâncare.

Frunze de curry

Frunzele de curry stimulează funcţia hepatică,care este răspunzătoare pentru metabolismul grăsimilor. Frunzele ajută la corectarea ciclului metabolismului lipidic. De altfel,frunzele de curry ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge.

Seminţe de coriandru

Seminţele ajută la reducerea colesterolului din sânge şi contribuie la descompunerea grăsimilorsaturate. Cel mai bun mod de a pierde în greutate este de a adăuga seminţe de coriandru în salate,la prepararea chiflelor şi a altor alimente.

Seminţe de schinduf

Puse la înmuiat în apă,peste noapte,sau amestecate cu câteva seminţe crude poate ajuta la tratarea colicilor şi a flatulenţei. Acestea reduc inflamaţia stomacului,a intestinelor,a pancreasului şi a ficatului  Galactomananul găsit în seminţele de schinduf ajută acizii biliari şi scade nivelul de colesterol.