Stafide

Sunt dulci, sănătoase şi bogate în vitamine şi minerale. Chiar dacă au câteva calorii, câteva stafide nu îţi vor compromite silueta. Acestea sunt recunoscute pentru rolul lor de a îmbunătăţi digestia şi pentru beneficiile lor în ceea ce priveşte întărirea oaselor. Le poţi mânca după-amiaza, însă ai grijă la ce mănânci seara.

Pâine din banane

Acest desert sănătos este făcut din banane pisate şi poate fi o gustare săţioasă. O felie de pâine fără nuci conţine 196 de calorii. Restul caloriilor provin din cele 6,3 grame de grăsimi şi carbohidraţi. Pâinea de banane conţine vitamine şi minerale esenţiale, cum ar fi potasiul, cuprul, seleniul, manganul şi vitamina B6.

Iaurt, migdale şi fructe

Iaurtul, migdalele şi fructele se numără printre gustările sănătoase de după-amiază pentru care poţi opta. Prin amestecul celor trei ingrediente, vei obţine un desert savuros, cu puţine calorii şi o mulţime de vitamine.

Humus şi legume

Preparat din năut, humusul are o mulţime de beneficii asupra sănătăţii. Este bogat în proteine şi conţine fier, acid folic, fosfor şi vitamine din complexul B. Dacă îl mănânci lângă legume crude sau gătite la abur, vei avea o doză de energie în plus.

Roşii cu brânză şi ulei de măsline

Roşiile sunt bogate în antioxidanţi, vitamina E, vitamina C, magneziu, fosfor şi cupru. Brânza conţine o sursă importantă de calciu, iar uleiul de măsline este un medicament natural. Încearcă să combini aceste ingrediente într-o gustare săţioasă, perfectă pentru zilele în care nu ai chef să găteşti.

Unt de arahide

Dacă îţi place untul de arahide, ai putea încerca să îl întinzi pe o felie de pâine prăjită sau o clătită fără gluten. Poţi adăuga şi câteva feliuţe de banană pentru a diversifica gustul. Ai grijă să nu mănânci în cantităţi mari, deoarece conţine multe calorii.

Sursă foto: www.eatthis.com