1. Învaţă să identifici când eşti cu adevărat înfometată

Ştii că adeseori corpul percepe senzaţia de sete ca pe foame? În momentul în care este deshidratat, acesta percepe semnale ca şi cum nu ar fi primit suficientă mâncare. Dacă îţi doreşti să slăbeşti, este important să ai în vedere că trebuie să te hidratezi constant. Aşadar, de fiecare dată când simţi senzaţia de foame, bea întâi un pahar de apă şi aşteaptă câteva minute pentru a vedea dacă senzaţia persistă.

2. Mic dejun bogat şi cină săracă

Cunoşti celebra vorbă care spune „mănâncă la micul dejun ca un rege, la prânz ca un prinţ şi seara precum un cerşetor?‟. Este cât se poate de adevărată! Studiile au arătat că persoanele care sar peste micul dejun au un risc crescut al obezităţii. Cu alte cuvinte, este foarte important să ai un mic dejun bogat, sănătos, de care să te poţi bucura în tihnă. În acelaşi timp, o cină uşoară te va ajuta să dormi precum un bebeluş şi, în plus, îţi va accelera metabolismul.

3. Fă-ţi un plan

Un plan care să includă meniul pe o săptămână este o idee foarte bună care te va ajuta să îţi atingi mult mai uşor scopul de a avea o siluetă frumoasă. Plănuieşte-ţi mesele pentru fiecare zi în parte şi încearcă diversifici meniul, pentru a nu te plictisi. Combină alimentaţia curată cu activităţile sportive, fie ele în aer liber, fie la sala de sport.

4. Ia-o de la capăt dacă ai dat greş

Nu te simţi vinovată dacă ai avut un moment de slăbiciune şi te-ai abătut de la ceea ce ţi-ai propus să faci. I se poate întâmpla oricui, important e să nu laşi acest lucru să te determine să renunţi. Ia-o de la capăt!

5. Ţine stresul sub control

Chiar dacă ai grijă la alimentaţia ta şi faci des sport, un alt factor de care trebuie să ţii cont este stresul. Eforturile tale pot fi contraproductive  pentru corpul tău, care din cauza stresului va începe să secrete cortizol, un hormon ce îţi va da peste cap silueta. Păstrează-ţi mintea relaxată, nu lăsa stresul să te copleşească şi fii conştientă că nu îţi aduce nimic bun, doar nervi şi kilograme în plus.

6. Găteşte acasă

Prepară-ţi mâncarea acasă dacă ai această posibilitate. Aşa vei avea pe deplin controlul ingredientelor şi îţi vei putea pregăti cele mai gustoase mese. Alege, pe cât posibil, ingredientele naturale şi proaspete, citeşte cu atenţie etichetele şi caută să le cumperi din surse sigure, eventual direct de la ţărani.