Iată care sunt aceste şase reguli care te ajută să slăbeşti mai repede:

1. Bea mai multă apă,mai ales înainte de a mânca

Ştim că pentru a trăi avemnevoie de apă. Majoritatea oamenilor trăiesc în deshidratare cronică,ceea ce duce la un consum redus de energie şi la creşterea în greutate. Aşadar,pentru a fi mereu energică,bea cât mai multă apă,chiar dacă nu-ţi este sete şi în orice moment când simţi că nu mai ai energie. În plus,apa te ajută să slăbeşti.

2. Mestecă bine alimentele înainte de a le înghiţi

O vorbă spune că dacă mănânci mai lent,asta te va ajuta să slăbeşti. Motivul este că,dacă există o întârziere între atunci când înghiţi alimentele şi momentul în care produsele alimentare stimulează creierul pentru a reduce senzaţia de foame. Această întârziere îi determină pe oameni să mănânce mai mult decât este necesar,la sfârşitul mesei. Experţii spun că dacă mănâncimai lent vei ajunge să mănânci mai puţin.

3. Ieşi la plimbare după fiecare masă 

O scurtă plimbare de 5-10 minute după ce ai mâncat,împreună cu exerciţii te ajută să slăbeşti. În timpul mişcării se activează receptorii din gluten,astfel că muşchii absorb mai repede glucoza din ceea ce ai consumat. Mersul pe jos după masă este într-adevăr unul dintre acele mici trucuri pentru a scade în greutate. În plus,acest mic exerciţiu menţine normal nivelul de insulină.

4. Stai în temperaturi mai mici decât este normal  

Cele mai multe dintre ţesuturi,sunt cele grase,de culoare albă,care stochează energia. Poţi accelera pierderea de grăsime prin expunerea corpului la temperaturi reci. Există mai multe moduri de a face acest lucru. Temperatura din casă să fie un pic mai rece sau poartă haine mai uşoare pe tot parcursul zilei. În plus,bea un pahar de apă cu gheaţă în fiecare dimineaţă şi în fiecare seară.

5. Adaugă suc de lămâie,miere şi scorţişoară în mâncare

Este cunoscut faptul că produsele alimentare mai sănătoase tind să fie absorbite mai lent de organism,în timp ce produsele alimentare nesănătoase sunt de multe ori foarte repede digerate. Din fericire,există modalităţi de a face corpul să digere orice mâncare mai lent. Adăugarea sucului de lămâieşi scorţişoară în mâncare,încetinesc tranzitul din stomac. În plus,a fost demonstrat că îmbunătăţesc nivelul de insulină şi de zahăr din sânge şi le ţine sub control. Înlocuirea zahărului cu o cantitate mică de miere,poate să îmbunătăţească nivelul de zahăr din sânge,deoarece mierea este digerată mai lent decât alte zaharuri.

6. Fotografiază mâncarea de fiecare dată

Pentru majoritatea,ingredientul lipsă nu este un alt aliment de care au nevoie pentru a adăuga sau scădea din dieta lor,ci este vorba de conştientizare şi responsabilizare. Se spune că o imagine face cât o mie de cuvinte.Oamenii de ştiinţă spun că a fotografia produsele alimentare este de multe ori mai eficient decât a scrie un jurnal alimentar. Astfel,vei acorda mai multă atenţie la obiceiurile alimentare şi vei simţi o presiune de a mânca sănătos ştiind că prietenii tăi pot vedea ceea ce mănânci.