1.      Mănâncă usturoi în fiecare zi

 

Usturoiul conţine compuşi cu sulf,care întăresc sistemul imunitar şi ţin la distanţă cancerul,având potenţialul de a reduce creşterea tumorii. Studiile sugerează că usturoiulpoate reduce şi incidenţa cancerului de stomac.

 

 

2.      Mănâncă broccoli,dar găteşte-l la aburi şi nu la microunde

 

 

Consumul de broccoli previne cancerul,de aceea ar trebui să-l consumi frecvent. Un studiu spaniol arată că mâncarea gătită la cuptorul cu microunde distruge 97% din flavonoidele legumelor.

 

 

3.      Prăjeşte nuci de Brazilia şi pune-le în salate

 

 

Nucile de Brazilia sunt bogate în seleniu,un mineral care ajută la distrugerea celulelor canceroase. Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Harvard,peste 1.000 de bărbaţi cu cancer de prostată,care aveau seleniu în sânge,aveau cu 48 % mai puţine şanse să dezvolte boala,spre deosebire de cei cu nivel mai mic.

 

 

4.      Bea o limonadă

 

 

Specialiştii australieni spun că persoanele care beau limonadă sau citronadă au un risc scăzut de a se îmbolnăvi de cancer oralsau de stomac.

 

 

5.      Adaugă o jumătate de cană de afine în cerealele de dimineaţă

 

 

Afinele sunt bogate în antioxidanţi. Aceştia neutralizează radicalii liberi şi te apără de multe afecţiuni,inclusiv de cancer.

 

 

6.      Consumă anghinare seară de seară

 

Anghinarea conţine silimarină,un antioxidant care ajută la prevenirea cancerului de piele. Pentru a mânca aceste legume,desprinde frunzele exterioare dure din partea de jos şi taie partea de sus. Apoi,fierbe leguma sau găteşte-o la aburi,până când se înmoaie.

 

 

7.      Mănâncă somon

 

Cercetătorii australieni spun că persoanele care mănâncă patru sau mai multe porţii de peşte pe săptămână au mai puţine şanse să se îmbolnăvească de leucemie.