Şi pentru că ea nu este produsă de organism decât ca răspuns la expunerea la lumina soarelui,poate fi asimilată şi prin consumul de alimente precum:

Peşte

Este alimentul din care poţi obţine doza zilnică de vitamina D. Somonul,tonul,macroul sau orice fel de peşte,ar trebui să-l incluzi în alimentaţia ta măcar de două ori pe săptămână.

Ciuperci

O cană de ciuperci proaspete este suficientă pentru a primi aportul zilnic de vitamina D,deoarece ciupercile sunt sursă bogată de vitamina soarelui.

Produse lactate

Laptele,brânza,iaurtul şi alte produse lactate sunt sursă de vitamina D şi sunt foarte bune,deoarece conţin şi alte substanţe nutritive de care organismul are nevoie zilnic.

Suc de portocale

Este cunoscut pentru cantitatea mare de vitamina C pe care-o conţine,dar ceea ce nu se ştie este că portocala este,de asemenea,sursă excelentă de vitamina D.

Citeşte şi:Cum îţi dai seama că organismul tău are nevoie de mai multă vitamina D

Gălbenuş 

Conţine vitamina D,de aceea este recomandat să se mănânce câte 3-4 ouă pe săptămână. Pentru că un ou conţine aproximativ 200 de mg/dl de colesterol ”rău”,care este nesănătos,nu trebuie consumat zilnic.

Fulgii de porumb

Pot fi mâncaţi la micul dejun cu lapte. Aceştia sunt sursă excelentă de vitamina D.

Ficat proaspăt

Mănâncă ficat proaspăt pentru a-i da organismului doza necesară de vitamina D. În plus,ficatul conţine proteine şi vitamina A.

Citeşte şi:Iată care sunt riscurile deficienţei de vitamina D

Scăderea nivelului de vitamina D în organism poate duce la modificări ale dispoziţiei şi chiar la depresie.