Migdale

Aceste fructe conţin numeroase vitamine şi nutrienţi. Doar un pumn cu migdale îţi vor da energia de care ai nevoie şi îţi vor ţine de foame câteva ore. Evită să mănânci migdalele învelite în ciocolată sau cele cu sare.

Mere

Ştim că un măr pe zi te ţine departe de doctor. Aceste fructeau multă apă,fibre şi carbohidraţi sănătoşi. Consumă-le cu tot cu coajă pentru un aport suplimentar de fibre. Aceste elemente fixează grăsimile şi toxinele din intestin şi astfel se elimină mai repede.

Avocado

Acest fruct conţine fibre şi proteine care te ajută în lupta ta împotriva kilogramelor în plus. De asemenea,fructul conţine grăsimi monosaturate bune care te ajută să-ţi potolească foamea.


Citeşte şi:

Dietele echilibrate nu exclud grăsimile

Ce să consumi în timpul dietelor


Ardei gras

Dacă vrei să slăbeşti repede mănâncă ardei gras. Fie că îl alegi pe cel roşu,galben sau verde,ardeiul gras conţine vitamina C şi-ţi dă porţia zilnică de vitamine. Poţi să-i mănânci cruzi,într-o salată sau într-un bol cu supă.

Scorţişoară

În loc să pui zahăr în băuturi sau în mâncare,încearcă să adaugi puţină scorţişoară pentru a avea energie. Scorţişoara are un gust dulce şi poţi s-o consumi fără nici o grijă.

Ouă

Dacă mănânci ouă albe,cu siguranţă vei reuşi să scapi de câteva kilograme în plus. Ouăle conţin proteine şi-ţi potolesc foamea mult timp. Este indicat să le consumi în special la micul dejun.

Quinoa

Dacă ţi-e poftă de ceva dulce în timpul prânzului sau în timpul cinei,poţi să mănânci quinoa. Quinoa este o alternativă pentru orez şi paste,este bogată în proteine şi fibre şi este alegererea potrivită pentru cele care vor să slăbească.