Alimentele care au efect pozitiv asupra ta când eşti supărată sunt:

Nuca de cocos

Bogată în acizi graşi esenţiali care sunt necesari pentru sănătatea creierului şi starea de spirit, nuca de cocos nu ar trebuie să lipsească din dieta ta. Aşadar, data viitoare când te simţi tristă sau stresată, mănâncă o lingură de fulgi de nucă de cocos sau ceva dulce pe bază de cocos. Vezi ce efect are asupra ta!

Ciocolata neagră

Studiile recente au arătat că ciocolata neagră scade nivelul de cortizol şi de catecolamină din organism, ambii fiind hormoni de stres. Mănâncă două cuburi de ciocolată neagră sau bea o ceaşcă de ciocolată caldă când eşti cu moralul la pământ. Chiar dacă ele nu-ţi oferă soluţia pentru probleme pe care o ai, măcar te alină şi te face să te simţi mai bine câteva ore.

Spanac

Poate că eşti una dintre persoanele care nu pot mânca nimic când sunt triste, dar ar trebui să incluzi în dieta ta spanacul – se spune că are puteri secrete de îmbunătăţire a stării de spirit. Prepară spanacul aşa cum îţi place şi mănâncă-l măcar o dată pe zi, plus că este şi foarte sănătos.

Ouă

Ouăle sunt sursă importantă de proteine, acizi graşi Omega-3 şi vitamine. Proteinele sunt cunoscute pentru faptul că au efect asupra modului în care te simţi, pentru că activează serotonina, cunoscută şi ca hormonul fericirii.

Roşii

Coaja roşiei este sursă importantă de licopen, un compus care are puternice proprietăţi antioxidante care au efecte pozitive asupra creierului. Aşadar, prepară-ţi o salată de roşii cu puţin ulei de măsline data viitoare când te simţi tristă, deoarece uleiul de măsline îmbunătăţeşte absorbţia licopenului de către intestine.

Miere

Mierea conţine compuşi - kemferol şi quercetina – care menţin creierul sănătos şi previn depresia. În plus, mierea este de cinci ori mai dulce decât zahărul obişnuit şi, prin urmare, modul perfect de a te bucura de aceeaşi dulceaţă într-o cantitate relativ mică.

Iaurt grecesc

Acest produs lactat este sursă importantă de calciu, un mineral esenţial pentru eliberarea neurotransmiţătorilor din creier, în special a celora care induc starea de bine. Mănâncă un iaurt grecesc sau adaugă-l în smoothie-ul de fructe pe care ţi-l prepari dimineaţa.

Credit foto: www.health.com